Профил на anitaart1

anitaart1 (0) 0%

Последна активност:

2016-05-17 13:21

Дата на регистрация:

2015-06-08 11:24

изпрати съобщение

Категории

За Мен

  Известните модни къщи като правило се занимават със създаването на дрехи, обувки иаксесоари. Често за създаването на пълноценен образ и стил на колекцията, добавят аромат към нея. Особеността се състои в това, че модните къщи няма свои парфюмерийни фабрики и затова поръчват ароматите на парфюмерийните фабрики. Модната къща се явява поръчител на аромата, а не негов създател или производител. Модната къща има право на продажба на аромата в скъпи брендови флакони под определено название .

   Притежателят на аромата – парфюмерийната фабрика има право на неговата реализация чрез модната къща, която го е поръчала. А също така си запазва правота да реализира аромата и под номер. Аромати в опростена опаковка може да видите в магазините, открити при повечето парфюмерийни фабрики във Франция. И благодарение на това, че флаконът е съвсем обикновен и няма разходи за реклама, туристите и всички желаещи могат да
получат елитна парфюмерия на прилична цена.

   Компанията L’ambre e сключила договор с френската парфюмерийна фабрика за правото за продажба на произведените от фабриката аромати под номера. Фабриката разлива тези аромати във флакони на компанията Ламбре. На всеки марков парфюм съответства номер от колекцията на Ламбре. Например: Ароматът L'ambre №22 е известен като Coco Mademoiselle от модна къща Chanel. В този случай модна къща Chanel е поръчител на аромата и го продава в маркова опаковка под названието Coco Mademoiselle, а компания L'ambre продава същият този аромат в свои флакони под номер 22.

   Цената на марковите флакони с парфюми включва в себе си:

♦ Разходи за рекламна кампания

♦ Отчисления за модната къща

♦ Разходи за красива опаковка и скъпо стъкло

♦ Търговска надценка.

   По този начин около 85 % от стойността на флакона представляват разходи по неговата реализация. И само около 15 % - цената на самия аромат.
   Компанията L'ambre не се занимава с реклама на ароматите, тъй като това вече са направили известните модни къщи със своите огромни рекламни бюджети. В цената на продукцията на L'ambre не се включват и отчисления за модните къщи, тъй като имената на известните марки не се използват.

   Когато става въпрос за висококачествена парфюмерия, не може да се правят иконосмии от опаковки и флакони. Флаконите на компанията L'ambre са изработени от висококачествено стъкло. За да се избегнат имитации на продукцията, компанията е патентовала своите флакони в Швейцарското патентно бюро. Поради това, че всички аромати се продават в еднакви флакони от стъкло, а не от кристал, тяхната стойност практически не влияе на цената.

   Продукцията се представя на крайния потребител чрез мрежа от консултанти-дистрибутори по цена на фабриката-производител.

   Има подбран асортимент от парфюми под номера 1 - 35 / dior, chanel,
hugo boss, lancome, elie saab, dolce & gabbana, kenzo, donna karan,
prada, ck, cacharel и др. /

Предлагат се в : 


2мл./ тестер / - 7лв.
8мл - 35 лв. ,
20 мл. - 45 лв. ,
50 мл. - 55 лв.

Това са парфюмни води ! / не тоалетни води ! /

За повече информация на лични .




МОИТЕ ОБЯВИ Сортирай по:   Най-нови   |   Най-евтини   |   Най-скъпи

0 % Положителни коментари Виж коментарите

Положителни: 0
Неутрални: 0
Отрицателни: 0