Често задавани въпроси

1.Как да се регистрирам в Magazinera.bg?

Регистрацията в сайта е лесна и не отнема много време.Кликнете на бутона "Регистрация", попълнете полетата и сложете отметка на "Приемам условията за ползване!".Ще получите имейл за потвърждение с линк,върху който трябва да кликнете,за да активирате своята регистрация.В случай, че тази връзка не е активна, копирайте адреса и го поставете в адресната лента на вашия браузър.


2. Как се публикува обява?

За дa можете да публикувате обява,трябва да се регистриран потребител в сайта. Кликнете върху « Добави обява », след това отговорете на въпросите, спазвайки точно исканата информация. Районът, който трябва да изберете, е този, в който ще бъде продавана вашата стока. Освен това, обърнете особено внимание на избора на заглавие и описанието на вашата стока. Tрябва да знаете, че една обява със снимки се разглежда в пъти повече, отколкото обява без снимки. След като потвърдите цялата тази информация, ще получите имейл за потвърджение,че обявата Ви е публикувана.

3.Каква е цената за публикуване на обява в Magazinera.bg ?

Публикуването на обяви в Magazinera.bg е напълно безплатно.  

4.За какъв период се публикува обявата ?

Вашата обява бъде публикувана в сайта за период от 3 месеца. Вие ще можете сами да я изтриете или редактирате. В края на този период тя ще бъде архивирана. Архивираните обяви можете да видите в Моите обяви - Изтекли.

5.Какво да напиша в текста на обява ?

В текста на обявата опишете възможно най-добре вашата стока, за да могат посетителите да получат максимално подробна информация. За да не бъде отхвърлена вашата обява, спазвайте точно правилата за публикуване на обяви в Magazinera.bg.

6.Как да добавя снимки в моята обява ?

С помощта на бутона « Качете снимки », който се намира във формуляра за пускане на обява. Може да прикачите до 10 снимки,като задължително трябва да качите поне една. Снимките трябва да бъдат във формат GIF, PNG или JPEG.

7.Трябва ли да публикувам телефонният си номер в обявата?

Не,това не е задължително.Но ние препоръчваме да направите това,за да увеличите шансовете за продажба.

8.Как да намеря моята обява ?

За да намерите вашата обява, кликнете върху връзката, която ви е изпратена с имейла при пускане на вашата обява.

9.Как да променя моята обява ?

За да промените вашата обява, кликнете върху  « Обяви ». В страницата която ще ви се отвори, кликнете върху бутона „Редактиране”. Можете, също така, да изтриете вашата обява и да я пуснете отново безплатно, включвайки промените. След като редактирате съдържанието на Вашата обява,кликнете на бутона « Запази промените ».

10.Как да изтрия моята обява ?

За да изтриете една обява трябва само да кликнете върху линка « Изтрийване » в « Моите обяви » . За да намерите вашата обява, кликнете върху връзката, която ви е изпратена по имейла при публикуване на обявата.

11.Как да направя обявата си „ВИП” ?

„ВИП” обявите се показват и посещават многократно повече от безплатните обяви. За да направите обявата „ВИП” кликнете на бутона „Промотирай” и следвайте инструкциите.

12.Как да направя обявата си „СПЕШНО !” ?

„СПЕШНО !” обявите се търсят значително повече от останалите обяви, защото потребителите търсят бързи и изгоди сделки. За да направите обявата „СПЕШНО !” кликнете на бутона „Промотирай” и следвайте инструкциите.


13.Как да търсим в Magazinera.bg ?

Много е лесно. Достатъчно е да напишете ключова дума в полето за търсене. Може да ограничите търсенето си в определен тип обяви като изберете съответната категория в опцията "Детайлно търсене".

14.Колко на брой обяви мога да публикувам в сайта?

Няма ограничение на броя обяви,които можете да публикувате.

15.Как да закупя продукт в Magazinera.bg?

Може да заявите желанието за закупуване на даден продукт чрез бутона "Оферирай" в самата обява.След като потвърдите това свое желание,продавачът получава известие за отправената му оферта,която той може да приеме или отхвърли.Транспортът,доставката и начина на плащане зависят и се уговарят от страните,потребители в Magazinera.bg.

16.Как мога да променя паролата си?

За да промените паролата си влезте в системата и отидете в Настройки -> Парола
Въведете настоящата парола, новата парола, повторете новата парола и кликнете на бутона “Запази промените”.
Не може да смените паролата без да въведете настоящата парола. На електронната поща ще получите потвърждение за смяна на паролата.

17. Забравих паролата си?

- На страница "Вход" има опцията “Забравена парола”.
- Трябва да въведете електронния си адрес, с който е извършена регистрацията, и да следвате инструкциите.
Не е възможно възстановяването на първоначалната парола, но ще имате възможността да промените паролата си за влизане в системата.

18.Рейтинг и поставяне на коментари за сделки

Какво представляват коментарите и каква е тяхната роля?
- Коментарите образуват рейтинга на потребителя. По тях може да добиете представа за финализираните транзакции, в които е участвал потребителят.
- За всяка сделка може да поставите оценка.
- Може да избирате от следните типове оценки: положителна, неутрална и отрицателна.
- Оценка имат право да поставят двете страни в транзакцията – продавача и купувача.
- За препоръчване е винаги да имате предвид рейтинга и коментарите на даден потребител преди да извършите каквато и да е сделка с него

19.Как да поставя оценка след финализирана транзакция?

Може да поставите оценка за продавача/купувача по три начина:
1. От системното съобщение, което сте получли от сайта за сделката. В него има линк, който ще ви отведе до формата за оставяне на коментар. Напишете подробно как е преминала сделката и дали бихте препоръчали потребителя, имайки предвид комуникацията, доставката, бързината на плащане на стоката, както и дали описаната стока/услуга са отговаряли на описанието.
2. Опция за продавача - Влезте в секцията “Моите обяви”, филтрирайте обявите на “Резервирани”, намерете обявата, за която искате да поставите оценка. От дясната част на реда с обявата има икони – кликнете на първата иконаа със звезда, наречена “Коментар”, която ще зареди формата за поставяне на оценка.
3. Отидете в страницата с потребителският рейтинг. За всяка една сделка, за която не сте оставили коментар има бутон “Остави коменар”, който също ще зареди формата за оценяване. Тези бутони са видими само във Вашия профил, ако излезете от системата няма да виждате тази опция.

20.Мога ли да редактирам коментар, който съм оставил?
Не, препоръчваме да не прибързвате с коментарите и да изчакате да финализирате  сделката.